vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 18 11:04:19 CET 2017

Toto je asi jedna z veci, ktore dnes nie su prakticke, ale "vzdy sa to
tak robilo" a "funguje to, tak to netreba menit" - zrejme to pochadza
z dob pocitacov, kedy osmickova sustava bola bezna - typicky pocitace
s instrukcnym slovom delitelnym cislom 3 (napriklad 12-bit u PDP-8).