Re: FOC řízení motoru

Pátek Únor 17 21:50:30 CET 2017

Diky, zajimave, takze to je v podstate vylepseni proti cistemu sinu?
Ja jsem nejak postrehnul, ze PMSM jsou motory, ktere maji sinusove BEMF
a BLDC spis trapezovy prubeh, zatim jsem zjistil, ze PMSM ktery mam neni
uplne idealni budit klasickym BLDC signalem (stale buzeni 2 fazi a
sledovani treti) protoze znacne kolisa proud a beh neni uplne
kultivovany (je hlucny).
Takze zkousim vektorove rizeni, kde zatim nemam uplne uspechy, nez asi
prejdu na klasicky pseudotrapezovy prubeh, ktery by snad mely lepe
snaset i ty "sinusove" motory.