power adapter USB

Čtvrtek Únor 16 17:06:51 CET 2017

Řekl bych, že si nejdřív musíte vybrat, který z atributů má ten adaptér mít:
- kvalitní výstup
- dobrý výkon
- trvanlivý
- levný
- studený
nikdy to nebude všechno najednou, žel často max. jedno z toho.

Postupně jsem od Aliho koupil řadu různých, všechny postupně odcházejí, zatím
naštěstí žádný při zdechnutí nevzal s sebou to napájené zařízení. Některé vydržely
jen krátce, jiné přes rok, ale těžko srovnávat, provozoval jsem je dost různě. Ale
dalo by se říct, že chcípají výraně dříve, než mi je milé (bměly by vydržet tak
řádově déle, jako ty klasické kostky s trafíčem, které mám mnohé dobře 20 let, možná
víc)

Nicméně dám svůj tip: v poslední době se mi osvěčil "oficiální k Raspberry Pi"
http://cz.rs-online.com/web/p/zastrckove-napajeci-zdroje/9098135/
stojí ale 280 Kč. Píšou 2.5A, RPi s rýznýma navěšenýma věcma zatím nikdy
neprotestovaly, ale HDD jsem připojený neměl. Mám jich několik, sice jsem je kupoval
k RPi, ale používám s kdečím, asi je budu muset dokoupit, protože mi teď u těch RPi
chybí...

D.O.