power adapter USB

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Únor 16 08:21:33 CET 2017

Kupovat tyto malé adaptéry v číně je loterie a taky riziko. Abych se
bál, kdy se přehřeje nebo nedej bože chytne plamenem, to mi za to
nestojí. Moje zkušenost se zdrojem pro PS2 mě zbavila iluzí.

K PRi3 jsem dal toto:
http://www.tme.eu/cz/details/ak-tb-03/napajeci-adaptery-do-zasuvky/akyga/cpsunotaky-07343/
ale HDD u něj nemám.

Tento
https://www.sos.sk/products/minwa/mw-3-nu-10-gs-1-110398
kdysi prodával i Lidl, mám jej asi 2 roky, bez problémů.

SOS nabízí i jiné:
https://www.soselectronic.cz/products/friwo/pp-usb-mini-1894289-fw7713-1-121456

Martin Hanek