power adapter USB

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Únor 16 00:30:28 CET 2017

Ak "hladký osmihran rovnou do zásuvky" zodpovedá tomuto
https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-white-and-black-EU-plug-USB-AC-power-1A-wall-charger-adapter-for-iPhone6/32269529811.html,
tak mne jeden vydržal jedno dobitie telefónu, pri druhom nabíjaní skončil.
Terazky testujem
http://www.tme.eu/sk/details/ak-ch-03b/napajacie-adaptery-do-zasuvky/akyga/ccabkeyaky-07310/,
zatiaľ funguje.

Ale téma zaujíma aj mňa.
Mám nabíjačku zakončenú mikroUSB, kúpenú v SR, píšu na nej 5V/2,4A a RPi2
nenaštartuje korektne - zo symbolom slabého zdroja, a s týmto:
https://www.sos.sk/products/minwa/mw-3-nu-10-gs-1-110398 nemá problém. Len
by som potreboval k RPi pripojiť hdd (usb).
Robo

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 15, 2017 10:57 PM
Subject: Re: power adapter USB

Mám podobný tomuto jen s jedním USB a jenom hladký osmihran rovnou do
zásuvky, 5V/1A (v reálu 0,5A jinak se moc hřeje). Tenhle asi bude odpovídat.
Ty velké černé jsou všecky nějaké divné (velmi rychle odcházející), v těch
mrňavých si nemůžou moc vyskakovat a tak mi připadají lepší. Dobré je to
vytunit keramikou, alík je má hodně levně a dají se nacpat úplně všude. V
zařízení, kde se mi každé skoro 2 roky nafukovaly kondy a i po výměně se
tomu už moc nechtělo, se po nešetrném doplnění keramikou nenafukují a
startuje to jako zamlada.

https://www.aliexpress.com/item/EU-Plug-For-Samsung-2A-Dual-2-USB-Port-Wall-Adapter-Charger-Power-Supply/32553038261.html