power adapter USB

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 15 22:57:47 CET 2017

Mám podobný tomuto jen s jedním USB a jenom hladký osmihran rovnou do
zásuvky, 5V/1A (v reálu 0,5A jinak se moc hřeje). Tenhle asi bude odpovídat.
Ty velké černé jsou všecky nějaké divné (velmi rychle odcházející), v těch
mrňavých si nemůžou moc vyskakovat a tak mi připadají lepší. Dobré je to
vytunit keramikou, alík je má hodně levně a dají se nacpat úplně všude. V
zařízení, kde se mi každé skoro 2 roky nafukovaly kondy a i po výměně se
tomu už moc nechtělo, se po nešetrném doplnění keramikou nenafukují a
startuje to jako zamlada.

https://www.aliexpress.com/item/EU-Plug-For-Samsung-2A-Dual-2-USB-Port-Wall-Adapter-Charger-Power-Supply/32553038261.html

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>

používám pro napájení různých udělátek power adaptery USB (nabíječky k
telefonům). Nejdříve jsem měl zásobu  z nefunčkních telefonů, ale ta se
brzo vyčerpala.

Zkoušel jsem z Aliexpressu několik typů, ale nic moc jak ve výdrži tak v
kvalitě výstupního napětí. Nejlepší byl adaptér k Samsung S III mini.
Bohužel se nedá už koupit.