LCD 8x2

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Středa Únor 15 22:44:34 CET 2017

Hezký večer,
do jednoho zařízení jsem používal displeje Dataimage CM080200SFAYA.
Logika běžela na 3,3V a záporné napětí pro LCD z nábojové pumpy. Tento
displej již nemohu v malém množství sehnat. Jako náhradu jsem vytipoval
následující LCD od f. RAYSTAR.

RC0802A-YHW-ESV
RC0802A-TIW-ESV
RC0802A-GHW-ESV
RC0802A-BIW-CSV

Jsou na 3,3V a nábojovou pumpu mají na sobě. Zkušebně jsem objednal od
každého kus. Problém je však v tom, že jsou aktivní všechny pixely, jako
když je kontrast na maximum, ale tyhle LCD řízení kontrastu na pinu 3
nemají. Je zcela zřejmé, že zařízení s displejem komunikuje. Po zapnutí
a vypnutí je, zejména u prvního uvedeného, vidět, že se zapisuje, to co
má. Je možné, že výstup z nábojové pumpy není zapojen. Na desce je
několik neosazených míst. V dokumentaci, kterou k tomu mám, se o tom nic
nepíše.
Nemáte s těmito displeji, prosím, někdo nějakou zkušenost?

Děkuji
EH