vykonovy UZ menic

Úterý Únor 14 12:02:19 CET 2017

Magneticky jsem z vody chtěl odchytávat aspoň ty kousky rezu a
nefungovalo to. Pak jsem se dočet že trojmocné železo je
ferrimagnetické, jsou tam nějak dva atomy orientované proti sobě a
přídržnou sílu k magnetu to sníží.
Jestli magnetická úprava zlepší rozpustnost železa (omezí usazování),
nevím. Všude píšou že to má vliv na vápenaté usazeniny.

Anděl