vykonovy UZ menic

Úterý Únor 14 11:49:27 CET 2017

Jen bych se zeptal - s trubkama jste se dostal někam až na úroveň spodní
vody? V jaké hloubce to máte? A jakou teplotu máte v tom primárním
okruhu teď ke konci zimy? Já tam mám písek, spodní vodu v 1,5m. Dokázal
bych ty trubky dát až na úroveň spodní vody. Asi by to význam mělo.
Výpočtovou výkonovou ztrátu domu mám 4,5 KW, výkon TČ je 7 KW. Při 1000
l/hod se voda ochladí ze 7,5 asi na 2,5 st.C. Předpokládám že když má
voda ve studni 7,5 stupně, v zemi v té hloubce to bude podobné. Když už
bych to dělal, jak to nadimenzovat aby to nějak zásadně nezhoršovalo
COP? Ideálně kdyby voda v primárním okruhu měla teplotu spolehlivě nad
nulou?
Stejně si myslím že tak jak to mám, studna od vsakovací jámy je 15m, se
mi dostává něco zemí zpátky a snižuje to teplotu vody ve studni.  I když
těch 15m se doporučuje. Ještě zkusím probrat se studnařem, jestli je
naděje na čistější vodu ve větší hloubce. Ale z vody je cítit poděbradka
a obávám se, že ve větší hloubce to bude spíš horší. Ve vesnici je už
pět TČ voda-voda, jedno už 8 let a všichni mají čistou vodu, jen já mám
rezatou :-(
Anděl