vykonovy UZ menic

Úterý Únor 14 11:22:26 CET 2017

no než dělat další výměník a ztrácet na něm pár stupňů, to už rovnou
mohu překopat zahradu a natahat tam zemní kolektory, jak mi psal AZ.
Voda ze studně měla teď v těch mrazech 7 stupňů a do vsakování šlo něco
přes 2,5 st. V tom dalším okruhu bych se asi dostal už pod nulu :-(
Abych nemusel TČ rozebírat (bez rozebrání se k výměníku nedostanu),
uvažuju o zdroji nějaké nižší frekvence, kterou bych vodu ve výměníku
při čištění rozkmital podélně. Výměník je stočený do spirály a má délku
2,5m. Dají se někde sehnat nějaké reproduktory do vody? Nebo z čeho by
to šlo udělat?