vykonovy UZ menic

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Únor 13 19:42:00 CET 2017

Firmy co delaji servis TC pouzivaji na cisteni deskovych vymeniku
zanesene zelezem a manganem nejakou kyselou sracku, ktera se naredi
vodou a touto horkou kapalinou se vymenik proplachuje.
Ale ve sve podstate jak jsem videl nejaky bezpecnostni list, to nakonec
byla kyselina fosforecna s nejakym inhibitorem koroze.

JURP