Re: OT Vykazování / danění "donations"

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Únor 11 17:19:07 CET 2017

Problém je, že u donations to musí jít super snadno. Aby se někdo kvůli
pár doláčům

ještě registroval do nějakého menšinového systému je spíš z říše snů. A
bitcoiny si na to

taky těžko bude někdo shánět.

Případného dárce je třeba především neodradit a dar mu co nejvíc usnadnit.

Z toho vychází jednoznačně nejlíp ten Paypal.

H.