Eagle clearance

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Únor 10 16:46:44 CET 2017

ad 1) tam bych to řešil pomocí approve, nebo použít reálné pouzdro odporu
R0805 a standardně osazovat 0R, případně pájecí nebo mechanický jumper,
který je defaultně rozpojený
ad 2) GND dejte rank 6, nižší číslo přebíjí, tudíž když je menší polygon s
vyšším číslem uzavřen v GND polygonu s nižším číslem, není to správně a
proto DRC řve

ataman