dratove prepojky: level guru

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 13:39:47 CET 2017

Připomnělo mi to jednu soutěž v Praze, kde stavěli na univerzál sirénu se
4093. Týpek připájel všechny součástky, pak ke všem jejich nožičkám připájel
drátky v délce cca 1,5x úhlopříčka desky a pak spojoval jejich konce, než se
v tom definitivně ztratil.

Výsledek vypadal impozantně. Mezi porotci zvítězil názor, že vytvořil
orakulum, s pomocí kterého by vhodné médium mohlo věštit:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaromir Sukuba
Je to uplny masaker. Na jednu stranu su tam zbytocne dlhe prepojky
tahane krizom-krazom, na druhu stranu su tam zbytocne kratke prepojky,
ktore by sa dali odstranit ak niektore ine prepojky (ktore su tiez
zbytocne kratke) boli o kusok dlhsie.
Ale samozrejme, nepochybujem ze chalan si zratal prislusne maxwellovky
a vsetko je presne na milimeter spocitane.