Re: Diodový modul

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 11:00:09 CET 2017

Mám dojem, že u mě to skončilo tak, že nebyly mechanicky stejné. Vybral jsem nějaký typ, co měl kruhovou dírku jen na jedné straně a na druhé ji měl protaženou až na kraj. Díky tomu nevadilo, že rozteč šroubků je mírně jiná.

PH

From: Robert Vida
Tam som to hľadal, len nenašiel. Po el. stránke by som aj našiel, ale ja potrebujem mať aj rovnaké púzdro.  Večer to skúsim ešte raz pozrieť.

Dňa 10. februára 2017, 9:56, Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(-a):

  Jsem línej to teď hledat, ale asi před rokem jsem nějaké takové moduly koupil ve Farnellu.

  From: Robert Vida
  V zváračke ESAB Caddy ARC 151i A31 odišla sekundárna dióda. Je tam použitý modul SCOMES MCF 300 04B SS5 FIX5/IS/B  http://www.scomes.com/wp-content/uploads/2015/12/MCF300-04-IS.pdf Neviem kde by sa to dalo v našich končinách kúpiť. Môže byť aj náhrada, ale potrebujem ekvivalent nielen elektrický ale aj mechanický kvôli konštrukcii tej zváračky. Viete mi poradiť kde niečo takéto kúpiť? U TME a Farnell-a som to nenašiel.