Re: OT: Mysql - jak přiřadit sloupci jednotku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Únor 10 10:28:49 CET 2017

Ne, podívám se na to. Díky.

Já jsem nakonec zvolil gnuplot z toho důvodu, že jsem potřeboval grafy
generovat dopředu - běží mi to na RPI první generace jen s 256MB ram a
nemůžu si dovolit generovat pro každého uživatele generovat grafy za
letu - to bych RPI strašně rychle utavil. Takže každých 5 minut
předgeneruji grafy a pak je web server jen servíruje. :-)

Tím, že data jsou v SQL, tak k nim můžu přistupovat i odjinud. Před tím
jsem zkoušel RRDtool, ale s tím jsem se nebyl schopen sžít a uzavřenost
byla velká.

Petr