SMD pady

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 17:50:21 CET 2017

Když už jsem nakousnul ty součástky... Doporučené layouty různých výrobců se
u nominálně stejných pouzder více či méně liší.

tady je třeba hezké AN s layouty ke všem možným SMD:
http://www.ti.com/lit/an/sbfa015a/sbfa015a.pdf

Když se ale podívám třeba na SOT23-5 v TABLE V, velmi se liší od doporučení,
která se vyskytují v separátním DS, např.:
http://www.elsoc.net/uploads/7/0/6/3/70631651/sot23-5.pdf
Tam mají pady 0,65x1,06, zatímco v tom AN je 0,432-0,533x1,473

No a i DS od TI se od jejich AN liší:
http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm3671.pdf
1x0,55

Čím je dán tento rozdíl a jak se k němu postavit při zakládání nových
pouzder?

Zatím jsem vždy založil pouzdro podle první takové součástky, případně
malinko upravil (např. mírné zvětšení mezery mezi vnitřními kraji padů tak,
aby pod součástkou mohlo projít více spojů) a pak už dál jen přidávání
tohoto pouzdra do dalších součástek.

PH