Re: Poloha referenčního bodu na pouzdrech

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Únor 9 16:37:56 CET 2017

ten X,Ymax/min pocitam ze stredu padu (pocitam to automaticky pri
generovani podkladu, ciste jen pro kontrolu jestli mam soucatky spravne - a
knihovni stred a pocitany stred se lisi jen u maleho mnozstvi soucastek,
jako jsou napr, ty DPAKy). Jako vyrobni podklady pak posilam knihovni stred
(tj. u DPAKu stred "tela").
TM.