Poloha referenčního bodu na pouzdrech

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 15:00:38 CET 2017

Dobrý den všem,

v Eaglu jsem byl zvyklý dávat u vícenohých součástek referenční bod
nejčastěji na pin 1. Je to tak lepší kvůli gridu.

Osazovací firmy reagují takto:
1. Některým se to nelíbí a říkají, že je to špatně a že nic takového nikdy
neviděli.
2. Jiné požadují seznam posunů pro jednotlivá pouzdra a jinak nic
nenamítají.
3. Dalším je to jedno a říkají, že si tyhle věci stejně vždy zkontrolují a
upraví tak, aby vše správně fungovalo, protože u dost pouzder se příliš
významně liší střed, či to, co za něj lidé obvykle považují, od místa
skutečně vhodného k uchopení strojem.

Mám přejít na přibližně středovou pozici, hledat, jaká pozice je pro dané
pouzdro skutečně správná (kde?), nebo poslat (1) do (censored)?

PH