RE: OT Vykazování / danění "donations"

Čtvrtek Únor 9 07:58:27 CET 2017

Zdravím a děkuji za rozšíření obzorů...

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Thursday, February 09, 2017 5:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Vykazování / danění "donations"

Zdravím,
  a hlavně se ta autíčka hodí do her. Existují hry, kde se celkem dbá na realitu a fyzikální model toho auta by měl být relativně dokonalý.
Třeba takové http://www.beamng.com . A dodělat do CAD modelu tu datovou část, která popisuje věci jako pevnost, hmotnost, možná i pružnost atd. jednotlivých částí je prý už jen hračka oproti vlastnímu modelu auta. No a třeba škodovky tam nejsou, takže je potřeba je tam "namodovat", jak synek říká. Už si s tím hraje docela dlouho, občas moduje některé tam se vyskytující modely atd. Takže když pak pořádně nabouráte stodvacíktu a vrak opravdu vypadá jako nabouraná stodvacítka a vyletí z ní motor a ten se tam pak válí někde v prachu cesty, je to teprve ten správný zážitek :-). Samozřejmě i do jiných her (např.
Mafia, GTA atd.) se modují "cizí" auta, takže zájem o tyto modely opravdu je. Je pak opravdu legrační, když v původním prostředí Mafie jezdíte třeba Trabantem :-).
  Zdraví Pavel