Re[2]: OT Vykazování / danění "donations"

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Únor 9 07:54:43 CET 2017

Když nic jiného, tak se na tom něco užitečného naučí.(stejný dotaz kladou žáci ve škole: "K čemu to je?" Moje odpověď je, k tomu aby jste se naučili učit).
V každém případě je to tisíckrát užitečnější než sedět v hospodě (a nad tím se nikdo nepozastavuje, k čemu je to dobré?).

V každém případě má můj obdiv, protože se v této oblasti pohybuji také, tak mám představu o tom kolik úsilí to stálo.

Přeji hodně vytrvalosti v této bohulibé činnosti

Martin Locker