OT: Mysql - jak přiřadit sloupci jednotku

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Únor 8 21:19:45 CET 2017

Chápu to správně, že tabulka je kotel a sloupce jsou sani, komin,
zpatecka, vystup a rssi?
Pak bych udělal create table jednotky(tabulka text, sloupec text,
jednotka text) a jednotku četl extra selectem. U time to použít nepůjde
(různé zoomy = různé jednotky).
Struktura databáze je ve schématu information_schema, ale nenapadá mě,
jak by to šlo využít pro přidání jednotky. Může se vám hodit pro
naplnění seznamu tabulek a sloupců, ale to nedoporučuji. Lepší je
smysluplné sloupce definovat v PHP.
L.