ot: skolske chemicke pokusy

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Středa Únor 8 19:57:00 CET 2017

Ano, to připouštím, učit je velmi těžké, to sám vím, respektuji ty, co to
dobře umí, jelikož je to občas aji pro mě problém něco vysvětlit 10 dětem v
kroužku. Já jsem jí taky naznačoval, že tam něco nesedí, například při tom
pokovování se střídavým proudem jsem se zeptal, jestli tam nemá být
stejnosměrný, protože by tam kmitaly tam a spátky. A byl jsem si tim celkem
jistý, protože když jsem viděl, jak se pokovují PCB, nebo okapy. Ale ona na
to odpověděla něco ve stylu, že se mě nikdo neptal, což měn teda dost
štvalo, ale vzhleden k tomu, že mi všichni v okolí říkají, že bych toho měl
přestat, hlavně rodiče a Petr, tak už to tolil nedělám. Navíc dneska tam
byla i s ní nějaká praktikantka z mu a ta celou hodinu měla hlavu v papíře,
kterej ji napsala a s tou se hádat by bylo asi o ničem. A navíc teď už
neberem elektřinu, ale záření, kterému tolik nerozumím, takže nemám jak
rejpat.

Ale nikdy nezapomenu na to, že jediné využití potenciometru je k regulaci
jasu žárovky!! Z toho mě braly všechny ďasy.

Marek