RC snubber (preposielam)

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 7 10:54:18 CET 2017

S Ex mate pravdu.

Koukam do DS od Vishay na obr. 6 a 13a, vidim jak napred roste napeti
Ugs s dodanym nabojem, pak je napeti konstantni a nakonec opet napeti
roste. Jaky prubeh ma proud do G nevim, ale ciste teoreticky je pri
sepnuti tranzistoru opoclenu omezeny odporem 47R an nejakou max.
hodnotu, v idealnich podminkach 255mA a pak rychle klesa k nule.

Na testeru civky nepripojujeme, ale mame tady podobne typy nez jsou pote
v zarizeni. Testy na dilne problem nejsou, problem je v zarizeni pri
konecnych testech, tam se to nekdy projevi a nekdy ne.

V DS k T6963 je uveden input pull-up resistance typ. 100kohmu, vytupni
400ohmu.

Displej prekreslovat nemuzeme, piseme po nem graficky, prekresleni trva
stovky ms a je to viditelne, blika to.

Martin Hanek