Framebuffer RPI

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 7 09:37:11 CET 2017

Tak jsem našel řešení a to je použití Dispmanx. Funguje to kupodivu
hodně svižně a bez znatelného zpomalení celého systému. Vytvoří to
další vrstvu na obrazovce takže je to bez blikání, snad to používá i
HW akceleraci atd. Zde jsou nějaké příklady (vyzkoušeno a jsou funkční
na první dobrou):
https://github.com/AndrewFromMelbourne/raspidmx