Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 7 09:15:56 CET 2017

Obavam sa, ze na odpoved by bolo treba niekoho, kto prakticky pracuje v
oblasti regulacie v energetike...

(a tym nemyslim v tychto dnoch tolko preberanu regulaciu cien :-( )

wek