Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Úterý Únor 7 06:26:18 CET 2017

Nemuze to byt nejakou periodou HDO? Najednou se zapne vetsi odber,
generatory bezi do zateze, tudiz se zpomali. Regulace frekvence se to
snazi dotahnout, pripadne se jednotlive spotrebice odpinaji (ohrate
boilery apod.), takze frekvence opet roste...

Hynek