RC snubber.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 6 17:51:48 CET 2017

Displeje je na samostatne desce buzeny pres 74LVC4245 a 74HC14. Blbe je,
ze to dela u jednoho zarizeni z 20, kdyz je elektronika na dilne na
stole, tak je to v poradku, kdyz je zamontovana, tak to nekdy zlobi.
Kolega odpozovoval, ze odpojeni PWM pomaha. Takze hledame tudy, ale
nemuzeme nad tim laborovat, protoze cele zarizeni tu nemame.

Martin Hanek