RC snubber.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 6 17:46:10 CET 2017

Dobrý podvečer,
konečně jsem se k tomu dostal. Obrázek jsem dal sem:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/16256810/pwm.png

GNDOUT i GNDOUT1 vedou mimo desku s PWM výstupy, přes jakousi
"sběrnicovou" desku na desku zdroje, kde je GNDOUT a GNDOUT1 propojeno
navzájem. Zařízení má 4 samostatné desky propojené přes pomocnou
sběrnicovou desku.
Kolegu k tomu asi vedlo to, aby "silová" GNDOUT vedla samostatně od
"nesilové" GNDOUT1. Ale jak se na to teď dívám, já bych ten R35 připojil
přímo na source fetu.
Co se týká buzení optočlenu, to vede z jiné desky z procesorem přes
hladlo HCT14, které má na výstupu v sérii odpor 47R. 5VIN a GNDIN jsou
kompletně z jiného zdroje, galvanicky oddělené.

Martin Hanek