Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Únor 5 21:07:58 CET 2017

Ale hej, ono uz len ten mikrofon tam vnasa "svoj pohlad na vec", plus
cely zvysok zvukoveho retazca.
Cielom mojho prispevku bolo poukazat na to, ze zvuk toho radia podla
mna robia predovsetkym reproduktory. Tie starsie reproduktory s
jednoduchou papierovou membranou a relativne tuhym zavesom, v
relativne velkej polootvorenej ozvucnici mali svoj charakteristicky
zvuk, dokonca sa tomu dalo celkom dobre "osolit", lebo reproduktory
mavali dobru citlivost a aj par wattov z koncovej lampy (tu dokonca
push-pull) stacilo na poriadny posluch.