Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 5 19:13:50 CET 2017

Tak me uz taky hraje...ale jeste tam budu vracet puvodni kondy kvuli
historickemu vyzoru - dneska jsem koupil cernej neutralni silikon a tak
misto asfaltu ty konce zasilikonuju a dovnitr pujdou nove soucastky.

Jinak jak zde padlo co vlastne dela ten sound...tak fakt nevim, nicmene
to Stradivari hraje snad jeste lepe nez ta teslacka Filharmonie. Nahral
jsem cca minutu jak to hraje - podotykam, ze nahravka neni linka, ale
opravdu nabrany zvuk cca 1m od radia:

http://www.cncnet.info/galery/Stradivari/nahravky/

S lampama nakonec nebyl ani zadny problem - kompletni sada elektronek
vyjde cca na 1000Kc s tim, ze misto nyni silene predrazenych EL84 v
koncovem stupni jsem osadil ruske nahrady 6P14P-EV.

Jedinej problem jsou ty zatraceny magicky oka EM11 - mam dve a obe jsou
na kraji pouzitelnosti. Nove jsou drahe a i zivotnost nic moc.

RV