ot: skolske chemicke pokusy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Únor 5 17:48:54 CET 2017

Tak to buďte rád, že máte jenom za 2. Udělat školu není jen o znalostech,
ale taky o tom, jak to umíte vyjít s nadřízenou autoritou, když objektivně
nemá pravdu třeba ani ta učebnice. Mám s tím taky své zkušenosti.

----- Původní zpráva -----
Od: Marek Coufal

fyzikářkou. A nakonec to skončí tak, že já jsem teď v pololetí dostal 2ku z
fyziky, ale lidi, kteří nechápou, že volty, ohmy a ampéry nejsou to stejný
mají jedničku. Natož aby měli vůbec ponětí o čem jsme se vlastně učili.

Tak aspoň takový je přístup učitelů na druhém nejlepším osmiletém gymnáziu,
které je fyzikálně a chemicky zaměřené.