ot: skolske chemicke pokusy

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Únor 5 15:14:56 CET 2017

Zdravim,

ono to bylo vzdy - zalezelo na skole, na tom kterem uciteli.
my jsme na prumyslovce meli profesora mechaniky, ktereho jsem neustale
opravoval u mostnych konstrukci, ze ktery prvek je anmahan na tah a
ktery na tlak. sice to nesl nelibe, ale v podstate vzdy nakonec mi dal
zapravdu, a zahral to, ze to dela schvalne aby vyzkousel, jak to zvladame.
dalsi expert byl nas profesor elektrotechniky: jak zjistil, ze se v tom
vyznam (jelikoz jsem navstevoval radioamatersky krouzek), tak to
skoncilo tak, ze ja jsem ucil svoje spoluzaky a on si neco kutil v
kabinetu (obcas to byl obsah lahvinky)
vyhodu to melo v tom, ze jsem velice rychle vzdy zjistil, kde mam mezery
(co bych se mel doucit, kdyby se mi nahodou chtelo) ... ale ostatni
spoluzaci na tom byli hur.
:)

   Sam