RC snubber.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Únor 2 19:55:13 CET 2017

Popravde jisty si nejsem nicim. To mate tak, kdyz vyrobite desitky
stejnych zarizeni a jeden z nekolika desitek blbne.
Jadro systemu (na kterem je i displje) je oddelene od vnejsich obvodu,
ktere napaji i ty ventily. Napajeni je oddelene, samostatne sitove
zdroje. FETy buzeny pres optocleny.
Kolega zjistil, ze kdyz ty ventily odpoji, tak na tom konkretnim
"porouchanem" zarizeni ruzeni v displeji zmizi. Tak hledame timto smerem.
Jsou tam displeje PG240128 s řadičem T6963C nebo kopii. Projevuje se to
tak, ze se nahodne na displeji objevuji carky, jak kdyby se nahodne
zapisovala RAM displeje.

Martin Hanek