RC snubber.

Čtvrtek Únor 2 17:39:13 CET 2017

A jak se projevuje to ruseni? Jste si jisty, ze za to muze civka? Nikdy
jsem nenarazil na problemy kdyz jsem tlacil PWM do motoru DC i BLDC s
rozkmitem desitky V, proudem desitky A kabely par m dlouhymi a bez
nejakeho zaoblovani hran, jestli je to spis dobre oddeleno od dalsich
obvodu signalove i napajenim.