Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Vladimir Franek franek na skip.cz
Čtvrtek Únor 2 12:09:22 CET 2017

Tady u toho radia (Stradivari 3) jsem je nechal (černé umělohmotné trubičky na koncích zaasfaltované)
ale předtím jsem oživoval EMPO Major (rok výroby 1940) a tam jsem jich cca 6-8 musel
měnit (měly kapacitu pár pF místo např. 10k)
Vladimír

 Od:   Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   2.2.2017 10:44
 Předmět:   Re: Repase radia Stradivari 11E 91-3D

No parada...

Takze jste ty papirove kondy s asfaltovym "zatavem" nechaval? Nebylo
treba je menit jako ty nase teslacke "hovnaky", ktere rozpraskavaji?

Ja cekam ted na lampy - objednal jsem si celou sadu do foroty, ale nutne
potrebuji jednu EL84, protoze nekdo setril a misto jedne tam byla
osazena EL82 - je zazrak, ze tam vubec prezila.

RV