Solarni panel na nabijeni notebooku

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 10:34:56 CET 2017

Naprosto stejnou kombinaci panelu a baterie. Jsem mel v Recku na Rhodosu.
Chtel jsem aby mi jela kompresorova lednice asi 60W nemeril jsem, ale pozor

to neni furt vypina se, a sen byl takovy ze pres den by jela lednice a
stihala se

dobijet baterka a v noci jen lednice, mel jsem tam nejaky obyc regulator a
moc

to nefungovalo. Pres noc mi to baterku vybilo a pres den ji to asi nezvladlo

lednici nabit a to tam byl ostry slunecni svit bez mraku v srpnu, takze
panel mel

moznost jet cely den na plno....

Zdenek Aster