Solarni panel na nabijeni notebooku

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 03:04:26 CET 2017

Asi jsem to špatně napsal. Trvale bude odběr 15-20W.
59W při maximálním zatížení a ještě dobíjení baterie nebude nastávat.

Takže potřebuji během dne, převážně kolem poledne odebírat 15-20W.
V ideálním případě by je měl dát solární panel. Bude mi stačit, pokud jen
hodně zpomalí vybíjení autobaterie (nerad bych ji vybíjel pod 75%) a do
večera ji co nejvíce dobije.

--
Ing. Martin Vancl

/* Odeslano z mobilu */