Solarni panel na nabijeni notebooku

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 00:28:26 CET 2017

Dobry den,

rad bych pres leto obcas pracoval s notebookem na zahrade, kde neni
elektrina. Proto uvazuji o solarnim panelu - nemam s nima zadne
zkusenosti.

Mam Lenovo ThinkPad X220. Pri bezne praci mi wattmetr z Lidlu ukazuje
15-17W. Pokud je baterie hodne vybita a zatizim vsechna jadra na 100%,
dostanu se na 59W.

Muj plan je pracovat venku cca 4-6 hodin. Odhadem asi 3-4 dny v tydnu.
Nekdy od pulky dubna do zacatku rijna a nikdy nevstanu pred 9h, takze
bude slunce svitit.
Je hodne malo pravdepodobne, ze bych nekdy potreboval 4 hodiny vic jak
2 dny po sobe.

Mam asi rok starou autobaterii 12V 44Ah. Stacilo by mi k ni koupit:
https://www.i4wifi.cz/Solarni-panely-1/Solarni-panely/Solarni-panel-GWL-Sunny-Poly-40-Wp-36-cells-MPPT-18V.html
http://www.ebay.com/itm/142230517427
?

Myslim, ze stejne autobaterii behem dne pri slunecnim svetle moc
nevybiju. Doufam, ze vetsinu spotreby notebooku utahne solar. Proto mi
prijde zbytecne kupovat trakcni baterii. Mozna, az tahle odejde.

Co si myslite o uvedenem panelu? Bude stacit? Shanim neco levneho.

Dekuji za rady,

--
S pozdravem
Ing. Martin Vancl