Jak prelozit QT aplikaci pro win

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Únor 1 20:16:35 CET 2017

Já jen že sériový port dneska bývá přes USB a to dělá na Windows obvykle
velmi nezvyklé věci. Rozchodit to obvykle jde, kdysi jsem to i dělal na
XP v Qt4, kde pro to byly nějaké externí knihovny, Qt5 je (snad) už
zahrnuje v sobě.
Balík Win pro jakýkoli program psaný v Qt je jak sviňa, protože v sobě
zahrnuje i ty Qt knihovny a to je moloch. Proto jsem původně doporučoval
Qt4, je o hodně menší, pořád v něm dělám a přejít na Qt5 se mi nějak
nechce, protože mi nepřináší nic moc potřebného. Samo sebou někdo
namítne, že to má nové úžasné vlastnosti, ale na ty malé ksichtíky co
obvykle dělám mi nestojí za to se to učit. Ono to má docela dobře
udělanou zpětnou kompatibilitu, takže když se to napíše rozumně pro Qt4,
jde to přeložit (a je to funkční) i v tom Qt5.

Mrazík