OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

Jan Linhart hw na liny.cz
Sobota Prosinec 30 20:44:07 CET 2017

U nějakého toho VAIOa jsem teď před koncem roku prováděl upgrade na Win 10.

A výsledek? Chybí některé ovladače a Sony přímo nedoporučuje upgradovat

na Win 10, protože ještě nejsou ovladače. Na stránkách přímo vyzývají:
"ještě počkejte".

     Sám jsem věřil IBM (Lenovu) a DELLu. Servisákem mi bylo sděleno, že
i tyto 2 firmy už

vyrábějí jen a jen šunty. Takže "babo raď co dál".

Honza