Trafo 400v/8V/18V

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Prosinec 30 08:36:02 CET 2017

Dobrý den

Zkuste firmu Tronic http://www.trafo.cz/cms/index.php. Před časem jsem
měl problém s trafem taky na 400V - ale na trochu vyšší výkon. Bylo to
zalité trafo do plošných spojů a myslel jsem, že už to nikde neseženu.
Natrefil jsem na tuhle firmu a byli mi schopni vyrobit to trafo na
zakázku. Potřeboval jsem tři a nakonec to bylo i dost levné. Zkuste si
tam přímo zavolat. Radost z 1 ks trafa asi mít nebudou ale třeba Vám to
udělají.

S.P.