esp32 - zdroje NE ARDUINO!

Neděle Prosinec 24 16:54:31 CET 2017

No je to tam jen jako dekorace abych ho neztratil, ale normalne
fungoval. Zmerit takove veci z Ciny pred pouzitim povazuju za samozrejmost.
Ale ten ESP32 je fakt docela nabuseny kousek HW, bezi WiFi, LCD a stale
je k dispozici pres 200kB RAM... A na to, ze vetsina kodu bezi z SPI
FLASH tak je to dost svizne, asi dobry management cache. A vubec nejvic
se mi libi naprosto volna mapovatelnost perifernich pinu.

Nevite, jaky je funkcni rozdil mezi HSPI a VSPI?