OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 24 12:38:14 CET 2017

 24.12.2017, 12:27:20

Kdyz vidim, jak nekdo da sroub se zapustnou hlavou, do "normalni rovne
diry" ** , mam na jazyku spoustu slov, obdobnych tomu, co je v URL.
A pokud dokonce tuhle prasarnu, nekdo uci decka, melo by byt na
dotycneho, aplikovano pravo utrpne.

** - s  vyjimkou materialu, do kterych se hlava zamackne, jako je
sadrokarton nebo drevotriska

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz