Re: OT: Zase ta pošta II

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Sobota Prosinec 23 12:00:51 CET 2017

> :-D ne posta urcite nemam zadnou DB s udajema obyvatelstva (nedokazu si
> ani predstavit jak by se to aktualizovalo)

S tímto tvrzením nesouhlasím.
Naprosto běžně se mi stává, že mi přichází email o nedoručení zásilky
(doporučeného dopisu). Žádný telefon ani email se při odesílání dop. dopisu
neudává. Předpokládám, že to páruje systémem ČP se zákaznickou kartou.

Zrovna tak se mi již několikrát stalo, že jsem si vystál frontu a pak
zjistil, že nemám občanku, paní ani nemrkla, řekla že si číslo vezme z
jiného vyzvedávání a bylo.

Jinak já posledních 14 dní všechno co šlo, směroval jako balík na poštu,
protože jinak jsem se dohadoval, zda to budou doručovat dopoledne, nebo
odpoledne a nakonec to nebylo, takže vystát těch 30 minut na poště byla
vlastně úspora.