[OT] kde brat ABS desky?

Sobota Prosinec 23 09:07:55 CET 2017

Dekuji vsem za rady. Zavolal jsem postupne do firem, co jste mi kdo poradili a
nakonec jsem uspel u AK plast (tak asi patnacty telefonat...). Clovek by rekl, ze
ABS je tak obycejnej plast, ze ho budou mit vsude, ale ne.

Treba se nekomu muze hodit - u AK plast meli skladem cerne ABS desky 1x2m v nekolika
tloustkach, vzal jsem 3 a 5mm, naformatovali podle mych pozadavku.

D.O.