vystupy na monitor - RE: externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 22 19:55:28 CET 2017

Jednoduchá otázka, ale složitá odpověď…

Totéž jsem potřeboval vědět, když jsem si k NTB chtěl koupit externí monitor s vyšším rozlišením. Hledal jsem na fórech, na stránkách výrobce NTB, na stránkách výrobce grafické karty, hledal to náš admin… a nic. Tohle je asi podle výrobce NTB nepodstatná informace.

Hlavně že je v návodu x stránek o zásadách bezpečného používání NTB a nakládání s odpady…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Friday, December 22, 2017 10:45 AM
To: 'HW-news'
Subject: vystupy na monitor - RE: externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Dekuji za hodne nametu, ale jednu odpoved jsem nedostal

Jak zjistim, jake rozliseni zvladne muj notas Lenovo Yoga 3?

Na notasu mam pouze HDMI. Jde na nej nejak napojit dva externi monitory ? Pokud ano, tak jak?

Kolem roku 1992 jsem ucil polovinu Ostravy skladat pocitace a patril jsem mezi machry v oboru, ale ted mi to uz uteklo a citim se jako laik  .. takze z toho plynou me laicke dotazy.

Honza