Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Prosinec 22 17:02:07 CET 2017

Otazka "Kolik stoji OSVC EET za jeden rok" je stejne zjednodusujici jako
"Kolik stoji bydleni akademika".

Prime naklady od jednotek stokorun mesicne + prvotni investice do nejakeho
zarizeni schopneho vystavovat EET uctenky.

V.

---------- Původní e-mail ----------
Od: David Belohrad <david na belohrad.ch>
Komu: Jan Průha <jan.pruha na volny.cz>, hw-list na list.hw.cz
Datum: 22. 12. 2017 15:16:30
Předmět: Re: EET - kolik to teda reálně stojí?
"Myslim, ze jste se zmylil, ale to jste nemohl vedet. Je potreba si
uvedomit, ze ja jsem zil v ceske republice pouze po dobu svych studii, tedy
neaktivni/nevydelecnou cast zivota. Tu druhou - aktivni jsem stravil v
Mnichove a v Geneve, kde jsem take v obou pripadech platil (a platim) dane
jako zamestnanec. A tedy ma neznalost EET neprameni z toho, ze tomu
nerozumim protoze jsem akademik, ale z toho, ze jsem s timto konkretnim
systemem nemohl ani prijit do styku. Mam tedy za to, ze generalizujete
znalosti akademiku uplne nespravnym zpusobem, protoze pouzivate me jako
priklad toho, co akademici vi o EET. A ja jsem vsechno, jenom ne ten spravny
pripad. Nicmene jako spravny akademik (zijici nyni jiz 33% sveho zivota, z
toho 100% vydelecneho, v cizine) jsem se zeptal, jak to tedy doopravdy
chodi. A ve kteremkoliv mailu za posledni tyden, ktery se tyka EET, jsem se
nedozvedel, kolik to tedy realne stoji (i kdyz se ptal nekdo jiny). Takze,
pomineme-li me nulove znalosti z oblasti EET, kolik to tedy realne stoji?
Kolik stoji OSVC EET za jeden rok?

.d.

"