medialni hvezda

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 19 21:07:23 CET 2017

 19.12.2017, 20:57:31

Kdepak, je to daleko horsi.
Napr. onen popularni "zajistovaci prikaz" kdy financni spava
ekonomicky likviduje kazdeho, o kom urednik usoudi, ze by v budoucnu
mohl spachat danovy delikt.
Nebo vyber DPH, od jine, nez povinne osoby, kdy stat tresta nevinne
zcela otevrene.
IMHO, ekonomicko pravne, jsme dnes zhruba tam, kde po viteznem unoru
48. :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz