medialni hvezda

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Prosinec 19 12:44:43 CET 2017

Pro mne je diskutabilni i ten lepsi vyber dani. Ano - na danich se vybralo
vic penez. Ale to uz tak byva kdyz roste ekonomika. Ja jsem zamestnanec,
nepodnikam, s EET nemam vubec nic spolecneho. A taky jsem na danich
zaplatil vic penez - proste se mi zvedl plat. A jaky vliv na "lepsi vyber
dani" ma EET se muzeme pouze domnivat...
Marek